Skip to main content
Den store Radio Gaga bok-boka! – Flis/Øyvind Sagåsen (25.12)
Pondus: Fjorten av samme sorten – Frode Øverli (24.12)
Comfort & Joy – India Knight (22.12 – reread )
Norsk øl- og bryggeriguide – Knut Albert Solem (20.12)
Welcome to Rosie Hopkins’ Sweet Shop of Dreams – Jenny Colgan (16.12)
The Strange Library – Haruki Murakami (13.12)
The Rat Queens, vol. 1 – Kurtis J. Wiebe (02.12)
Foxglove Summer – Ben Aaronovitch (21.10 – reread)
Broken Homes – Ben Aaronovitch (18.10 – reread)
Whispers Underground – Ben Aaronovitch (15.10 – reread)
Moon over Soho – Ben Aaronovitch (12.10 – reread)
Rivers of London – Ben Aaronovitch (10.10 – reread)
A Tree Grows in Brookly – Betty Smith (30.09)
Evna – Siri Pettersen (13.09)
Pride & Prejudice – Jane Austen (05.09 – reread)
Blå er den varmeste fargen – Julie Maroh (30.08)
Vinternoveller – Ingvild H. Rishøy (05.08)
Hulder – Tonje Tornes (04.08)
Det skulle vere sol, vi skulle reise til Lódz – Marit Kaldhol (03.08)
Lumberjanes vol 1 – Noelle Stevenson (30.07)
Instructions for a Heatwave – Maggie O’Farrel (30.07)
The White Tiger – Aravind Adiga (22.07)
Ølbrygging fra hånd til munn – Thomas Horne (21.07)
Nemi X – Lise Myhre (18.07)
Septimus Heap Book 1: Magyk – Angie Sage (11.07)
Funny Girl – Nick Hornby (08.07)
Wandering Son, vol. 1-7 – Shimura Takako (30.06)
The 13-Storey Treehouse – Andy Griffiths (23.06 – aloud)
Burial Rites – Hannah Kent (20.06)
The Skies of Pern – Anne McCaffrey (17.06)
The Dolphins of Pern – Anne McCaffrey (07.06)
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban – J.K. Rowling (03.06 – aloud)
All the Weyrs of Pern – Anne McCaffrey (31.05)
The Renegades of Pern – Anne McCaffrey (23.05)
Dragondrums – Anne McCaffrey (18.05 – reread)
Dragonsinger – Anne McCaffrey (12.05 – reread)
Drangonsong – Anne McCaffrey (11.05 – reread)
Not That Kind of Girl – Lena Dunham (06.05)
Lou! Sommeridyll – Julien Neel (05.05)
The Glass Castle – Jeannette Walls (05.05)
Lou! Busskirkegården – Julien Neel (03.05)
F-ordet. 155 grunner til å være feminist – Madeleine Schultz, Marta Breen og Jenny Jordahl (03.05)
Foxglove Summer – Ben Aaronovitch (02.05)
Lilla Berlin: Leva life – Ellen Ekmann (18.04)
Lilla Berlin: Mina vänner – Ellen Ekmann (17.04)
Lilla Berlin: So last year – Ellen Ekmann (16.04)
Den siste vostjakeren – Diego Marani (15.04)
Cirkeln – Mats Strandberg og Sara Bergmark Elfgren (11.04)
The Inheritance – Robin Hobb (31.03)
Harry Potter and the Chamber of Secrets – J.K. Rowling (27.03 – aloud, reread for me)
Finne ly – Aina Basso (20.03)
Sandman vol 6 – Neil Gaiman
Talking About Jane Austen in Baghdad – Bee Rowlatt and May Witwit (22.02)
De som ikke finnes – Simon Stranger (12.02)
Barsakh – Simon Stranger (06.02)
Unnskyld – Ida Hegazi Høyer (04.02)
Hope and Glory – Stuart Maconie (28.01)
Harry Potter and the Philosopher’s Stone – J.K. Rowling (24.02 – aloud, reread for me)
1964 – Ragnar Hovland (20.01)
The Twits – Roald Dahl (13.01 – aloud)
Stillstand – Agnes Ravatn (05.01)
Notes from a Small Island – Bill Bryson (03.01 – reread)
Bonkers: My Life – Jennifer Saunders (01.01)
Innleggsnavigasjon
Godt nyttår Ragnhild! Flott liste med bøker du har vært gjennom i år. Fikk et par påminnere Ben Aronvitch blant annet har jeg i hyllen hvor de skriker om å bli lest. Har nettopp avsluttet en Murakami bok, og fikk her tips om en annen jeg kan suge fatt i. Ønsker deg et fint leseår i 2016!
Godt nyttår! Ja, Aaronovitch er det bare å hive seg over, noe av det beste jeg har lest de siste årene. Murakami var mer merkelig enn bra, men kort 🙂